Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorKiseļova, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:27Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56502
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34538
dc.description.abstractDiplomdarba autore Veronika Kiseļova. Diplomdarba tēma – „Didaktisko spēļu izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā sākumskolas vecuma bērniem ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem.” Diplomdarba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, ka regulāra didaktisko spēļu izmantošana logopēdijas nodarbībās sekmē bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem skaņu izrunas traucējumu mazināšanu. Teorētiskajā daļā veikts sākumskolas vecuma bērnu raksturojums, bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem raksturojums un skaņu izrunas īpatnības, teorētiķu atziņu apkopojums par didaktisko spēļu nozīmi izrunas traucējumu koriģējoši attīstošā darbībā. Praktiskajā daļā tiek pētīts, kā didaktisko spēļu izmantošana logopēdijas nodarbībās sekmē bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem skaņu izrunas traucējumu mazināšanu. Atslēgvārdi: didaktiskas spēles, sākumskolas vecuma bērni, viegli garīgas attīstības traucējumi, skaņu izrunas traucējumi.
dc.description.abstractAuthor: Veronika Kiselova Theme: Therapy for speech sound disorders in primary school children with mild mental disabilities using didactic games. The aim of the study was to theoretically analyze and practically test that regular use of didactic games positively improves speech sound therapy for primary school children with mild mental disabilities. Theoretical part gathers information about primary school children who participate in the study – they’re speech disorders, characters. Theoretical part also includes information from other authors about use of didactic games in speech sound disorder therapy. The practical part of the study examines regular use of didactic games effect on speech sound therapy for primary school children with mild mental disabilities. Key words: didactic games, primary school children, mild mental disabilities, speech sound disorders
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskas spēles
dc.subjectsākumskolas vecuma bērni
dc.subjectviegli garīgas attīstības traucējumi
dc.subjectskaņu izrunas traucējumi
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā sākumskolas vecuma bērniem ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeTherapy for Speech Sound Disorders in Primary School Children with Mild Mental Disabilities Using Didactic Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record