Origami locīšanas izmantošana nodarbībās 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Podorska, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma – „Origami locīšanas izmantošana nodarbībās 6-7 gadus veciem bērniem PII”. Origami - lielisks veids bērniem, kā attīstīt loģisko un telpisko domāšanu, veicināt radošo aktivitāti, izmantojot domāšanas procesu aktivizēšanu. Origami - sena papīra locīšanas māksla. Origami mākslas pirmsākumi meklējami senajā Japānā, kur tika izgudrots papīrs. Sākotnēji origami tika izmantots reliģiskās ceremonijās. Ilgu laiku šī veida māksla bija pieejama tikai augstāko sabiedrības slāņu pārstāvjiem, kur par labas gaumes zīmi kalpoja papīra locīšanas meistarība. Tikai pēc Otrā pasaules kara, origami kļuva pieejams ārpus Austrumiem, un nonāca līdz Amerikai un Eiropai, kur uzreiz guva lielu popularitāti. Mūsdienās ar origami nodarbojas ne tikai pieaugušie, bet arī dažāda vecuma bērni - no 3 līdz 12 gadiem The title of diploma paper is “Origami bending use in activities for children for age 6-7”. Origami - a great way for children to develop logical and spatial thinking, encourage creative activity through the activation of the thought process. Origami - the ancient art of paper folding. Origami art has its roots in ancient China, where paper was invented. Originally origami was used in religious ceremonies. For a long time this kind of art was only available in the higher walks of life, where it served as a sign of good taste paper folding workmanship. Only after the Second World War, origami became available outside the East, and came to America and Europe, where once got a large popularity. Nowadays with origami are dealing not only adults, but also children of different ages - from 3 to 12 years.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot origami 6-7 gadus veciem bērniem
Vizžačaja, Marija (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: Bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 6-7 gadu veciem bērniem domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami. ... -
Origami locīšana uzmanības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Jarjomenko, Oksana (Latvijas Universitāte, 2022)Viens no veiksmīga mācību procesa priekšnosacījumiem ir tīšās, apzinātās uzmanības attīstība 3. pirmsskolas izglītības posmā, jo bērnam jāspēj noturēt uzmanība, izpildīt norādījumus, lai sasniegtu rezultātus. Šīs problēmas ... -
5-6g.vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas
Veldze, Ieva (Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas Kvalifikācijas darba autore: Ieva Veldze Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.paed., Mg.art. Ilze Briška ...