• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot origami 6-7 gadus veciem bērniem

Thumbnail
View/Open
299-64184-Vizzacaja_Marija_mv14023.pdf (657.5Kb)
Author
Vizžačaja, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma: Bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 6-7 gadu veciem bērniem domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami. Pētījuma metodes: literatūras avotu izpēte, novērošana, praktiski izmēģinājuma darbība, rezultātu analīze. Darbs ir 45 lpp. apjomā, kurš sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā veikta teorētiskas literatūras un avotu analīze par domāšanu un to attīstību. Otrajā daļā pētīta literatūra un avoti par origami 6-7 gadus vecu bērnu attīstībā. Trešajā daļā tiek veikts pedagoģiskais pētījums par bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem. Pedagoģiskajā petījumā autore veica petījumus rezultatus un atnāca pie secinājuma, ka 6 -7 gadus vecu bērnu domāšana tiek attīstīta, ja konstruktīvajā darbībā iekļauj origami. Darba ir izmantoti 6 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums un 32 literatūras avoti. Pielikumi: 46 lpp.
 
Dissertation theme: 6-7 years old children thinking abilities development using origami. Dissertation aim: Learn about 6-7 years old children thinking development in theory and practice using origami. Research: related literature sources studies, watching, practice and testing, results analyze. The work is 45 pages long and consists of three parts. First part consists of theoretical studies about thinking process and its development and source analyze. Second part studies literature sources about origami for 6-7 years old kids. Author of the Pedagogical Studies concluded that 6-7 years old children thinking is developing if origami is included in construction activities. There are used 6 images, 1 attachment and 32 sources of literature for the work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38454
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV