Individuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā
Автор
Japiņa, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vulāne, Anna
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore: Anita Japiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. philol. Anna Vulāne Darba temats: Individuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā Pētījuma mērķis: Izveidot un aprobēt mācību materiālu 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses veidošanai mājas mācībā, izmantojot individuālo pieeju, un izstrādāt ieteikumus skolotājiem. Pētījuma metodes: anketēšana, pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, deskriptīvā metode Darba struktūra: Diplomdarbā ir anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, kurā autore sniedz īsu ieskatu mājas mācību problemātikā Latvijā, 5 nodaļas un 8 apakšnodaļas. Pētījuma analītiskajā daļā raksturota individuālās pieejas būtība, mājas mācības specifika, normatīvo dokumentu un latviešu valodas mācību... Author of the Thesis: Anita Japiņa Research Supervisor: Dr. philol. Anna Vulāne Thesis title: Individuālās pieejas loma 7. klases mazākumtautību skolēnu izziņas intereses sekmēšanā latviešu valodas mājas mācības procesā Thesis title in English: The Role of the Individual Approach in Promoting the Cognitive Interest of the Ethnic Minority Schoolchildren of Grade 7 in the Latvian Language in Home Education Aim of the Thesis: Develop and approbate training material for developing the cognitive interest of the ethnic minority schoolchildren of Grade 7 in home education and develop recommendations for teachers Research method: Surveys/Questionnaires Thesis structure: The Thesis consists of the title page; annotations in Latvian and English; table of contents; introduction, where the author describes...