Show simple item record

dc.contributor.advisorCelmiņa-Ķeirāne, Austra
dc.contributor.authorEzergailis, Alberts
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:36Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56612
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34559
dc.description.abstractDiplomdarba ietvaros analizēti interneta un literatūras avoti par plakātu attīstības vēsturi, plakātu dizaina attīstības vēsturi, filozofisko un ētisko mākslas raksturu, lai izveidotu grafisko dizainu plakātu sērijai par sabiedrībā sociāli aktuālu problēmu. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām. Teorētiskajā daļā apkopota informācija par plakātu attīstības vēsturi un nozīmi mūsdienās, kā arī par filozofiska un ētiska rakstura problēmām, ar kurām sastopas mākslinieks, un akcentēta tēmas aktualitāte mūsdienu Eiropā. Empīriskajā daļā autors izpēta un salīdzina dažādus vizuālās izteiksmes līdzekļus un to nozīmi plakātu dizaina paraugos. Radošajā daļā izstrādāts dizains plakātu sērijai, kuras mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību tam, kā stereotipi traucē saskatīt cilvēka patieso dabu. Ir izveidoti pieci atšķirīgi, bet stilistiski vienoti plakāti ar dažādiem biežāk sastopamo stereotipu tēliem.
dc.description.abstractIn the framework of diploma were analysed internet and literature sources about the history of poster and poster design development, philosophical and ethical nature of art, with the objective to create a design for a series of posters about socially topical issues. Diploma consists of three parts. Theoretical part has gathered information about history of poster and poster development, the current topicality of posters, philosophical and ethical issues that artist is presented with, and about the actuality of topic in current time Europe. In the empirical part author has explored and compared a variety of visual means of expression and their role in the poster design. In the creative part there is developed a design for the series of posters, which aims to draw public attention to stereotypes and how they interfere to see the true nature of a man. There is five different but stylistically similar posters with various commonly stereotyped images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectsociālie
dc.subjectplakāti
dc.subjectdizains
dc.subjectstereotipi
dc.subjectētisks
dc.titleĒtisko vērtību vizualizācija vides reklāmā
dc.title.alternativeVisualisation of ethical values in outdoor advertising
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record