Show simple item record

dc.contributor.advisorAuza, Valdis
dc.contributor.authorSiņukovs, Maksims
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-28T02:01:55Z
dc.date.available2017-01-28T02:01:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56567
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34582
dc.description.abstractDiplomdarba „Mārketinga metodes un paņēmieni Internetā” mērķis ir izpētīt mārketinga metodes un paņēmienus Internetā un to izmantošanas iespējas „Brio Engineering” SIA pārdošanas apjomu palielināšanai. Darba pirmajā nodaļā ir izpētīta teorētiskā informācija par mārketinga koncepcijas attīstību, kā arī mārketinga metodēm un paņēmieniem internetā. Otrās nodaļas ietvaros ir pētīti „Brio Engineering” ārējās un iekšējās vides faktori, kā arī mārketinga audita ietvaros konstatēti interneta mārketinga izmantošanas trūkumi. Uz šī pētījuma pamatā trešajā nodaļā ir piedāvāts interneta mārketinga plāna projekts ar mērķi palielināt pārdošanas apjomus, tās ietvaros ir izstrādāts mārketinga plāns 2015. g., kā arī veikti ekonomiskie aprēķini.
dc.description.abstractDiploma Paper’s “Marketing methods and actions in internet” aim is to investigate marketing methods and actions in internet and their possible usage for „Brio Engineering” Ltd. sales growth. In the first part the theoretical information about marketing concept development as well as marketing methods and actions in internet has been presented. In the second chapter the factors of internal and external environment of „Brio Engineering” have been researched, according to the results of marketing audit, the weaknesses of using internet marketing have been defined. Based on the results of this analysis, in the third chapter the project for internet marketing plan has been created with the aim of increasing company’s sales, including the actual plan for 2015 and economic calculations.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectinterneta mārketings
dc.subjectmārketinga plāns
dc.subjectmārketinga audits
dc.subjectizejošais un ienākošais mārketings
dc.subjectmārketinga metodes internetā
dc.titleMārketinga metodes un paņēmieni internetā
dc.title.alternativeMarketing Methods and Actions Internet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record