• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts

Thumbnail
View/Open
303-56599-Melbardis_Gatis_gm12028.pdf (2.355Mb)
Author
Melbārdis, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba “Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts” mērķis ir balstoties uz teorētiskās literatūras un sociālo mediju tirgus analīzes, izstrādāt projekta vadlīnijas jaunas sociālo mediju platformas izveidei. Darba saturu veido ievads, četras nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un izmantotās literatūras saraksts. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta sociālo mediju būtība un to veidojošie elementi, detalizētak raksturoti sociālie tīkli. Otrajā nodaļā tiek analizēta informācija par sociālo mediju tirgu gan Latvijā, gan pasaulē. Kā arī tiek dots ieskats nišas sociālo tīklu raksturojumā. Trešajā nodaļā tiek izstrādāts sociālās tīmekļa vietnes projekts. Ceturtajā nodaļā tiek analizētas projekta realizācijas izmaksas, lietotāju jeb klientu ieguvumi, kā arī aprakstīti autora izstrādātie ieteikumi sociālās tīmekļa vietnes turpmākajam attīstības procesam. Diplomdarbs sastāv no 62 lapaspusēm, 21 attēla, 6 tabulām, kā arī 47 izmantotās informācijas resursiem. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālās tīmekļa vietnes, nišas sociālie tīkli, sociālās tīmekļa vietnes projekts.
 
The diploma thesis „Social media site business project” seeks to develop a business project for the new social media site based on social media market analysis and theoretical literature about social media. The thesis consists of the following parts, in the following order - introduction, four chapters, sub-chapters and conclusions. First chapter consists of theory of social media and social media categories, it also describes social network sites. The second chapter consists of analysis of social media market in Latvia and in the world. It also gives information about niche social networks. The fourth chapter implements project cost analysis, benefits of the project, the further project development recommendations. Diploma thesis consists of 62 pages, 21 images, 6 tables, 47 references. Keywords: social media, social networking, niche social network, project
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34588
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV