Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīne
dc.contributor.authorMelbārdis, Gatis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-28T02:01:58Z
dc.date.available2017-01-28T02:01:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56599
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34588
dc.description.abstractDiplomdarba “Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts” mērķis ir balstoties uz teorētiskās literatūras un sociālo mediju tirgus analīzes, izstrādāt projekta vadlīnijas jaunas sociālo mediju platformas izveidei. Darba saturu veido ievads, četras nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un izmantotās literatūras saraksts. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta sociālo mediju būtība un to veidojošie elementi, detalizētak raksturoti sociālie tīkli. Otrajā nodaļā tiek analizēta informācija par sociālo mediju tirgu gan Latvijā, gan pasaulē. Kā arī tiek dots ieskats nišas sociālo tīklu raksturojumā. Trešajā nodaļā tiek izstrādāts sociālās tīmekļa vietnes projekts. Ceturtajā nodaļā tiek analizētas projekta realizācijas izmaksas, lietotāju jeb klientu ieguvumi, kā arī aprakstīti autora izstrādātie ieteikumi sociālās tīmekļa vietnes turpmākajam attīstības procesam. Diplomdarbs sastāv no 62 lapaspusēm, 21 attēla, 6 tabulām, kā arī 47 izmantotās informācijas resursiem. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālās tīmekļa vietnes, nišas sociālie tīkli, sociālās tīmekļa vietnes projekts.
dc.description.abstractThe diploma thesis „Social media site business project” seeks to develop a business project for the new social media site based on social media market analysis and theoretical literature about social media. The thesis consists of the following parts, in the following order - introduction, four chapters, sub-chapters and conclusions. First chapter consists of theory of social media and social media categories, it also describes social network sites. The second chapter consists of analysis of social media market in Latvia and in the world. It also gives information about niche social networks. The fourth chapter implements project cost analysis, benefits of the project, the further project development recommendations. Diploma thesis consists of 62 pages, 21 images, 6 tables, 47 references. Keywords: social media, social networking, niche social network, project
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleSociālo mediju tīmekļa vietnes projekts
dc.title.alternativeSocial media site business project
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record