Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts
Autor
Melbārdis, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba “Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts” mērķis ir balstoties uz teorētiskās literatūras un sociālo mediju tirgus analīzes, izstrādāt projekta vadlīnijas jaunas sociālo mediju platformas izveidei. Darba saturu veido ievads, četras nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un izmantotās literatūras saraksts. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta sociālo mediju būtība un to veidojošie elementi, detalizētak raksturoti sociālie tīkli. Otrajā nodaļā tiek analizēta informācija par sociālo mediju tirgu gan Latvijā, gan pasaulē. Kā arī tiek dots ieskats nišas sociālo tīklu raksturojumā. Trešajā nodaļā tiek izstrādāts sociālās tīmekļa vietnes projekts. Ceturtajā nodaļā tiek analizētas projekta realizācijas izmaksas, lietotāju jeb klientu ieguvumi, kā arī aprakstīti autora izstrādātie ieteikumi sociālās tīmekļa vietnes turpmākajam attīstības procesam. Diplomdarbs sastāv no 62 lapaspusēm, 21 attēla, 6 tabulām, kā arī 47 izmantotās informācijas resursiem. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālās tīmekļa vietnes, nišas sociālie tīkli, sociālās tīmekļa vietnes projekts. The diploma thesis „Social media site business project” seeks to develop a business project for the new social media site based on social media market analysis and theoretical literature about social media. The thesis consists of the following parts, in the following order - introduction, four chapters, sub-chapters and conclusions. First chapter consists of theory of social media and social media categories, it also describes social network sites. The second chapter consists of analysis of social media market in Latvia and in the world. It also gives information about niche social networks. The fourth chapter implements project cost analysis, benefits of the project, the further project development recommendations. Diploma thesis consists of 62 pages, 21 images, 6 tables, 47 references. Keywords: social media, social networking, niche social network, project