Galda spēļu iespējas sociālo prasmju apguvē jaukta vecuma logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē
Autor
Suhanova, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma ir “Galda spēļu iespējas sociālo prasmju apguvē jaukta vecuma logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē.” Darba autore Linda Suhanova. Darbā aplūkotā tēma ir svarīga, jo pirmsskolas pedagogam ir jāprot izvēlēties piemērotākos līdzekļus ne tikai bērnu zināšanu veicināšanai, bet arī dzīvē tik nozīmīgo sociālo prasmju apguvei. Pētījuma mērķis: apzināt galda spēļu iespējas 4 - 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanā logopēdiskajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē. .Darba autore savā pētījumā balstās uz D.Dzintares, I.Stangaines R.Andersones, V.Golubinas, G.Svences, D.Lieģinieces un citu autoru atziņām. Pētījumā tika pierādīts, ka galda spēļu izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē, veicot pedagoģisko un audzinošo procesu, var kalpot, kā viens no līdzekļiem 4 – 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicināšanā. Qualification work theme is: “Possibilities of table top games to learn social skils in mixed age group of children with speach and language disorders in preschool. ” Work author Linda Suhanova. In this work exploring topic is important, because perschool teacher have to be able to choose most suitable resources at not only children education stimulation, but also in life impotant social skill learning. Research goals: to be aware of board game opportunities for children 4 – 7 age group in social skill development in speech therapy group in perschool. The authhor study is dased no D.Dzintares, I.Stangaines R.Andersones, V.Golubinas, G.Svences, D.Lieģinieces and othes author study and conclusions. In study it proves that using board dames in perschool making pedagogical and educational process may serve as no of means for 4 - 7 age group children social skill development.