Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorLapsa, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-07T02:01:59Z
dc.date.available2017-02-07T02:01:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56808
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34760
dc.description.abstractBakalaura darbā pētīta Larsa fon Trīra filmu “Antikrists”, “Melanholija” un “Nimfomāne” struktūra, personāži, simboli un apslēptās nozīmes. Pētījuma problēma saistāma ar sievietes tēlu “Depresijas triloģijā” un sociālajiem pieņēmumiem. Galvenās lomas Larsa fon Trīra filmās atveido sievietes, tomēr tikai retā no aktrisēm piekrīt sadarboties turpmāk ar režisoru nežēlīgo scenāriju dēļ pret personāžiem. Teorētiskajā daļā ir aprakstīts kino naratīvs, kinematogrāfiskie un semiotikas pamatelementi, kas ir būtiski, lai analizētu visas minētās filmas. Depresijas definīcija tiek izskaidrota kā medicīnisks termins. Metodoloģiskajā daļā ir veikts ieskats semiotiskajā un naratīva analīzē.
dc.description.abstractBachelor Thesis studies structure, characters, symbols and hidden meanings in Lars von Trier's films “Antichrist”, “Melancholy” and “Nymphomaniac” The research problem is related to the image of woman in the “Trilogy of Depression” and social assumptions about it. The main role of Lars von Trier's films represents women, but only rarely from actresses agree to cooperate further with the director relentless scenario due to the characters. The theoretical part describes narrative cinema, key elements of film language and semiotics that are essential for the analysis of all of these movies. Depression as a medical condition is also described.The methodological part gives an insight into semiotic and narrative analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLarss fon Trīrs
dc.subjectAntikrists
dc.subjectMelanholija
dc.subjectNimfomāne
dc.subjectnaratīvs
dc.titleLarsa fon Trīra filmu “Antikrists”, “Melanholija” un “Nimfomāne” struktūra: semiotikas un naratīva analīze
dc.title.alternativeSemiotic and narrative analysis of Lars fon Trier’s films “Antichrist”, “Melancholy”, and “Nymphomaniac”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record