Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olga
dc.contributor.authorMandrika, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-07T02:02:01Z
dc.date.available2017-02-07T02:02:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56832
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34767
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Teorētisko daļu veido nodaļas par reklāmu, sociālo tīklu vietnēm, sociālo tīklu „Facebook” un reklāmu sociālo tīklu vietnēs. Metodoloģiskajā daļā apskatītas pētījumā izmantotās metodes - kontentanalīze, intervija, anketēšana. Empīriskajā daļā tiek veikta uzņēmuma „KinLeaves” sociālā tīkla „Facebook” lapas kontentanalīze, kā arī intervija ar uzņēmuma pārstāvi un mērķauditorijas anketēšana. Darba rezultātā iegūtie dati liecina, ka uzņēmums ir veicis, galvenokārt, informatīvas reklāmas, un ar šīm reklāmas aktivitātēm ir sasniegta neliela daļa mērķauditorijas. Atslēgvārdi: Facebook, sociālo tīklu vietne, reklāma, Facebook reklāma, KinLeaves
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to examine, what kind of advertisement activities the company has made in order to find out whether it is possible to reach the target audience with advertising activities in the social networking site "Facebook". The thesis consists of three parts - theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part consists of chapters about advertising, social networking sites, social network "Facebook" and advertising on social networking sites. Methodological part includes content analysis, interview and questionnaires. Empirical part consist of the content analysis of "KinLeaves" "Facebook" , an interview with a company`s representative and audience survey. The results of the research shows that the company has made mainly informative advertisement activities and has achieved a small part of the target audience. Key words: Facebook, social networking site, advertisement, Facebook advertisement, KinLeaves
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectFacebook
dc.subjectsociālo tīklu vietne
dc.subjectreklāma
dc.subjectFacebook reklāma
dc.subjectKinLeaves
dc.title"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā
dc.title.alternative"KinLeaves" advertisement activities in social network Facebook in 2016
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record