Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorŠetlere, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56754
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34829
dc.description.abstractpar Daces Šetleres diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālo prasmju pilnveidošanā vardarbības mazināšanā 7. – 9. klasē". Diplomdarba mērķis ir raksturot vienaudžu savstarpējās vardarbības veidus, cēloņus un sekas, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu sociāli emocionālo prasmju pilnveidošanā vardarbības mazināšanā 7. – 9. klasēs. Diplomdarba teorētiskajā daļā apskatīts vardarbības jēdziens, vardarbības veidi, tās cēloņi un sekas, kā arī raksturota sociāli emocionālās audzināšanas nozīme vardarbības mazināšanā skolā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par vardarbības veidiem un tās biežumu skolā. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tika modelēta sociālpedagoģiskās darbības programma sociāli emocionālo prasmju pilnveidošanā vardarbības mazināšanai skolā, un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: emocionālā inteliģence, pusaudži, sociāli emocionālā audzināšana, sociāli pedagoģiskā darbība, vardarbība
dc.description.abstractabout Dace Šetlere’s diploma thesis "Social Pedagogical Activity to Improve Social Emotional Skills to Decrease Violence in Grade 7-9". The goals of the thesis were to describe forms of peer violence, reasons and consequences and develop socially pedagogical action program to improve social emotional skills for violence reduction in grades 7 – 9. The theoretical part are dissussed: concept of violence, forms of violence, reasons and consequences, social emotional learning and violence reductions possibilities. The practical part consists of a research on peers violence at 7 – 9 grades. It also includes development and implementation of socio- pedagogical activity program for social emotional skills improvement to reduce violence in grades 7 - 9. Development of program was based on the results of teacher and pupil surveys and the professional interview. Key words: emotional inteligence, social emotional learning, socio-pedagogical activity, teenagers, violence
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectemocionālā inteliģence
dc.subjectpusaudži
dc.subjectsociāli emocionālā audzināšana
dc.subjectsociāli pedagoģiskā darbība
dc.subjectvardarbība
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālo prasmju pilnveidošanā vardarbības mazināšanā 7.-9.klasēs
dc.title.alternativeSocial Pedagogical Activity to Improve Social Emotional Skills to Decrease Violence in Grade 7-9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record