Show simple item record

dc.contributor.advisorVanags, Edmunds
dc.contributor.authorSkudra, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:49Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58556
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35021
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības indivīdu emocionālajās reakcijās vērojot videomateriālus, kuru konteksts ir reāls un video materiālus, kuru konteksts ir iestudēts. Pētījumā piedalījās 49 respondenti, sievietes, vecumā no 20 – 35 gadiem (M = 23,63, SD = 3,28). Pētījumam bija eksperimentāls dizains. Respondentu emocionālās reakcijas tika mērītas ar elektrodermālās aktivitātes mērierīci (e – Health Sensor Shield V2.0 for Arduino). Papildus tam tika noteikts arī respondentu pašnovērtējums par demonstrēto video valenci un intensitāti ar pētījuma autora izveidotu aptauju. Starp reālajiem un iestudētajiem video netika konstatētas statistiski nozīmīgas atšķirības, kas norāda uz to, ka abu video kontekstu iespaidā indivīdu emocionālās reakcijas ir līdzvērtīgas. Turklāt arī pētījuma dalībnieku pašnovērtējumā netika konstatētas nozīmīgas atšķirības starp abiem video kontekstiem.
dc.description.abstractThe aim for this study was to find out if there is statistically significant difference in individuals emotional reactions while viewing videos which context are real and videos which context are staged. In this study 49 participants, women, between 20 to 35 years (M = 23,63, SD = 3,28) took part. The study had an experimental design. Participants emotional reactions were measured by electrodermal activity measuring device (e – Health Sensor Shield V2.0 for Arduino). In addition, participants self-assessment about demonstrated videos valency and intensity were examined with survey made by study author. It was found that there are no statistically significant differences between real and staged videos, which indicates that individuals emotional reactions affected by both video contexts are equivalent. Furthermore, there were no significant differences also in participants valuations between both video contexts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectiestudēti video
dc.subjectreāli video
dc.subjectemocijas
dc.subjectelektrodermālā aktivitāte
dc.titleEmocionālās reakcijas iestudētu un reālu videomateriālu vērošanas laikā
dc.title.alternativeEmotional responses during the viewing of staged and real-life videomaterials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record