Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolita
dc.contributor.authorOzoliņa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:56Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59193
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35043
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: ,,Tērpu stilu un somas šūšanas apguve kompetenču izglītības aspektā mājturībā un tehnoloģijās 8. klasē’’, teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģiskās atziņas par kompetenču pieeju izglītībā, mācību metodēm, vērtēšanu. Diplomdarba pētījuma mērķis: Izstrādāt mācību saturu tēmai „Tērpu stili un somas šūšana” kompetenču izglītības aspektā un aprobēt to praksē mājturības un tehnoloģijas mācību stundās 8.klasē. Diplomdarba pirmajā daļā tiek raksturots kompetenču jēdziens izglītības aspektā, mācību metodes un vērtēšana. Diplomdarba otrajā daļā tiek apskatīts mācību tēmas ,,Tērpu stili un somas šūšana” saturs. Diplomdarba trešajā daļā tika veikta mācību satura aprobācija un iegūto datu analīze Diplomdarbā izmantotās metodes: Teorētiskās - zinātniskās literatūras un normatīvo dokumentu pētīšana un analizēšana. Empīriskās - pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, pārrunas, skolēnu darbības gala produkta izpēte, anketēšana Diplomdarba struktūra: ievads, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Atslēgvārdi: kompetenču izglītība, mācību metodes, vērtēšana, tērpu stili, somas šūšana, mājturība un tehnoloģijas.
dc.description.abstractDiploma Subject: “The acquisition of clothes’ styles and bag sewing in the aspect of the competence education at the household and technologies lessons for the 8th grade.'', the theoretical justification is pedagogy, psychology, scientific knowledge, nominal value of competence approach to education, teaching methods, evaluation system. The objective of the diploma: To develop the curriculum theme "Costume styles and bag sewing" competencies learning and the approval of the practice of home economics and technology training for grade 8. The first part of the diploma paper characterizes competency aspects of education, teaching methods and evaluation system. In the second part of the diploma paper is viewed Learning ,,Costume styles and bag sewing" content. In the third part of the diploma paper educational content probation and pooled analysis was conducted. Methods used: Theoretical - scientific literature and regulatory documents research and analysis, Experiential - teaching observation, pedagogical pilot activities, discussions, school activities, end-product research, questionnaires. Diploma paper structure: introduction, theoretical part, empirical part, conclusions, bibliography of sources and list of attachments. Keywords: competence education, teaching methods, evaluation, dress styles, bags sewing, adolescence, housekeeping and technology.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkompetenču izglītība
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectvērtēšana
dc.subjecttērpu stili
dc.subjectsomas šūšana
dc.titleTērpu stilu un somas šūšanas apguve kompetenču izglītības aspektā mājturībā un tehnoloģijās 8.klasē
dc.title.alternativeThe Acquisition of Clothes’ Styles and Bag Sewing in the Aspect of the Competence Education at the Household and Technologies Lessons for the 8th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record