Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antra
dc.contributor.authorMedisons, Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:57Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35046
dc.description.abstractŠī darba mērķis ir izstrādāt starppriekšmetu radošo uzdevumu vērtēšanas metodi informātikā un ieteikumus skolotājiem radošo uzdevumu izmantošanai informātikas stundās. Darba tēma ir aktuāla, jo sākot ar 2018.gadu Latvijā tiks ieviests uz kompetencēm balstīts mācību saturs. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, tika izpildīti vairāki uzdevumi, kuru ietvaros tika atlasīta teorētiskā literatūra par radošumu, mācību sasniegumu vērtēšanu un starppriekšmetu saiknes veidošanu. Šajā darbā apkopoti skolotāju viedokļi par radošiem uzdevumiem un to vērtēšanu. Darbā tiek piedāvāti strarppriekšmetu radošo uzdevumu piemēri un izstrādāti radošo uzdevumu vērtēšanas kritēriji. Diplomdarba ietvaros veiktajā pētijumā par vērtēšanas kritēriju viennozīmīgumu noskaidrots, ka, lai objektīvi novērtētu starppriekšmetu radošos uzdevumus, ir nepieciešami vairāki kritēriji katrā novērtējamajā priekšmetā
dc.description.abstractThe aim of this research is to develop valuation method for interdisciplinary creative tasks in informatics and to make recommendations about creative task use in informatics. The theme of the diploma is topical because starting from year 2018, on competencies based learning content will be introduced in Latvia.. To be able to reach research paper goals several tasks were completed in which pedagogical literature about creativity, evaluation of students sucess and creating interdisciplinary links were researched. This research includes compiled opinions from teachers about creative tasks and evaluating them. This research offers interdisciplinary tasks and criteria of evaluating these tasks. Results of this paper shows that there are needed several criteria of assesment to ibjectively evaluate creative interdisciplinary tasks for every subject that is evaluated.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectInformātika
dc.subjectradošs uzdevums
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectvērtēšanas kritēriji
dc.subjectobjektivitāte
dc.titleStarppriekšmetu radošo uzdevumu lietošana informātikā
dc.title.alternativeUse of Interdisciplinary Creative Tasks in Informatics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record