Sākumizglītības skolēnu rokraksta pilnveidošanas metodika latviešu valodas stundās
Author
Žeikare, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma “Sākumizglītībasskolēnurokrakstapilnveidošana metodika latviešuvalodasstundās”. Autore EvitaŽeikare, darba zinātniskā vadītāja profesore Dr. paed. Zenta Anspoka Pētījuma mērķis bija izpētīt un analizēt latviešu valodas mācību metodiku sākumskolas skolēnu rokraksta pilnveidei. Darbā tika pētīts rokraksta veidošanās kopsakarības un to pilnveides iespējas. Darbā atspoguļotas teorētiskās atziņas par rokraksta pilnveides un uzlabošana siespējām mācību procesā, pievēršot uzmanību apkopotajiem ieteikumiem. Eksperimentālā bāze bija Iecavas vidusskolas 3 .klases skolēni. Pētījuma laikā izmantoju sekojoša smetodes : literatūrasstudešana, empīriskas metodes – pedagoģiskais novērojums, darbības rezultātu izpēte un analīze, metodiskā materiāla izstrāde. Iegūtie rezultāti liecina, ka, izmantojot atgādnes, izstrādātos ieteikumus, iriespējams uzlabot skolēna rokrakstu un rakstu darbu kultūru. Atslēgasvārdi : rokraksts, rakstītprasme, rokraksta pilnveidošana. Diplomdarba apjoms 50 lappaspuses, 1 tabula, 35 literatūras avoti. The theme „Primary school pupil's handwriting improvement Latvian lessons”. The author : Evita Žeikare, Scientic adviser Z. Anspoka, prof. Dr.paed. While doing research the author investigated the handwiritting can be improwed by help from teachers. The theoretical background of the paper is the the process of handwritting development in the learning process. It is important to pay attention to improve pupils handwritting and to help them in handwritting. As the experimental basis for this author used pupils from 3rd class at Iecavas Secondary School. The methods of investigation included : literature studies, talks, estimation and analysis of the actions. As a result the author has come to the conclusion that timely use recomendations can improve pupils handwritiing. Key words: handwriting, recomendations, improving, developming of hanwriting. The Masters Thesis has been elaborated 50 pages, table, 35 bibliographies.