Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorŽeikare, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:02Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59694
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35060
dc.description.abstractTēma “Sākumizglītībasskolēnurokrakstapilnveidošana metodika latviešuvalodasstundās”. Autore EvitaŽeikare, darba zinātniskā vadītāja profesore Dr. paed. Zenta Anspoka Pētījuma mērķis bija izpētīt un analizēt latviešu valodas mācību metodiku sākumskolas skolēnu rokraksta pilnveidei. Darbā tika pētīts rokraksta veidošanās kopsakarības un to pilnveides iespējas. Darbā atspoguļotas teorētiskās atziņas par rokraksta pilnveides un uzlabošana siespējām mācību procesā, pievēršot uzmanību apkopotajiem ieteikumiem. Eksperimentālā bāze bija Iecavas vidusskolas 3 .klases skolēni. Pētījuma laikā izmantoju sekojoša smetodes : literatūrasstudešana, empīriskas metodes – pedagoģiskais novērojums, darbības rezultātu izpēte un analīze, metodiskā materiāla izstrāde. Iegūtie rezultāti liecina, ka, izmantojot atgādnes, izstrādātos ieteikumus, iriespējams uzlabot skolēna rokrakstu un rakstu darbu kultūru. Atslēgasvārdi : rokraksts, rakstītprasme, rokraksta pilnveidošana. Diplomdarba apjoms 50 lappaspuses, 1 tabula, 35 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe theme „Primary school pupil's handwriting improvement Latvian lessons”. The author : Evita Žeikare, Scientic adviser Z. Anspoka, prof. Dr.paed. While doing research the author investigated the handwiritting can be improwed by help from teachers. The theoretical background of the paper is the the process of handwritting development in the learning process. It is important to pay attention to improve pupils handwritting and to help them in handwritting. As the experimental basis for this author used pupils from 3rd class at Iecavas Secondary School. The methods of investigation included : literature studies, talks, estimation and analysis of the actions. As a result the author has come to the conclusion that timely use recomendations can improve pupils handwritiing. Key words: handwriting, recomendations, improving, developming of hanwriting. The Masters Thesis has been elaborated 50 pages, table, 35 bibliographies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrokraksts
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectrokraksta vērtēšanas kritēriji
dc.subjectpakāpenība
dc.titleSākumizglītības skolēnu rokraksta pilnveidošanas metodika latviešu valodas stundās
dc.title.alternativePrimary School Pupil's Handwriting Improvement Latvian Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record