Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Anna
dc.contributor.authorPatmalniece, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:08Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59901
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35082
dc.description.abstractDiplomdarbā 11. klases skolēnu valodas kompetences attīstīšana latviešu valodas paveidiem veltītajās stundās izvirzīts mērķis attīstīt 11. klases skolēnu valodas kompetenci, izmantojot dialektoloģijas jautājumu un latgaliešu rakstu valodas nozīmes izpratnes sekmēšanai paredzētu lingvodidaktisko materiālu. Diplomdarbs ietver trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā piedāvāts ieskats teorētiskajās atziņās, kas aktuālas un būtiskas pētāmās problēmas aspektā, otrajā nodaļā izmēģinājumdarbībā iesaistīto skolēnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, pētījumā iesaistītās klases raksturojums, trešajā nodaļā didaktiskā materiāla izstrāde un aprobācija. Pētījuma rezultātā secināts, ka izdevies pilnveidot un padziļināt skolēnu zināšanas par valodas paveidiem, attīstīt valodas kompetenci. Izvirzītais mērķis tiek uzskatīts par sasniegtu, uzdevumi veiksmīgi īstenoti. Pielikumos apkopoti didaktiskajā materiālā ietverto mācību stundu konspekti, visi teorētiskie materiāli, kas tika izmantoti mācību stundās, darba lapas un skolēnu darbi.
dc.description.abstractThe thesis Improving The Language Proficiency Of 11th Grade Students In Lessons Dedicated To Latvian Language Variants is aimed to develop the language proficiency of 11th grade students by using lingvodidactic material dedicated to understanding the matters of dialectology and the meaning of the Latgalian written language. The thesis consists of three chapters. The first chapter offers an insight into the theoretical knowledge regarding the current and essential problems investigated; the second chapter contains an educational- psychological description of the class and students involved in the trial activities; the third chapter looks into the making of the didactical material and its approbation. A conclusion has been made through research that the attempt to improve and deepen the knowledge of language variants and develop the language proficiency of students has been successful. The afore chosen goal is considered achieved and the tasks successfully completed. The appendix contains summaries of lessons of the didactic material, all the theoretical materials that were used during lessons, worksheets and the works of the students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectValodas kompetence
dc.subjectValodas paveidi
dc.subjectDialekti
dc.subjectIzloksnes
dc.subjectLatgaliešu rakstu valoda
dc.title11. klases skolēnu valodas kompetences attīstīšana latviešu valodas paveidiem veltītajās stundās
dc.title.alternativeImproving The Language Proficiency Of 11th Grade Students In Lessons Dedicated To Latvian Language Variants
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record