Skolēnu veidotie mācību video fizikas un bioloģijas apguvē
Autor
Bārda, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Skolēnu veidotie mācību video fizikas un bioloģijas apguvē. Bārda Rūta, darba vadītāja Dr.phys. Dudareva I., bakalaura darbs, 48 lappuses, 6 nodaļas un 11 apakšnodaļas 16 attēli, 7 tabulas, 5 pielikumi 5 lappušu apjomā, izmantoti 15 literatūras avoti. Latviešu valodā. Darbā aprakstītas skolēnu veidoto video materiālu izmantošanas iespējas fizikas un bioloģijas apguvē. Izveidots apkopojums jautājumiem fizikā un bioloģijā, kuros skolēni var veidot mācību video. Izveidots apkopojums par latviešu valodā pieejamiem mācību video tematā “Mehāniskās svārstības un viļņi”. Darbības pētījumā izstrādāti un aprobēti metodiskie materiāli tematā “Mehāniskās svārstības un viļņi”. Noskaidrota skolēnu attieksme pret mācību video veidošanu fizikas apgūšanai un izmantotā metodiskā paņēmiena saistību ar skolēnu mācību sasniegumiem. Student self-made educational videos in physics and biology learning proces. Bārda Rūta, supervisor Dr. phys. Dudareva I., bachelor's thesis, 48 pages, 6 chapters, 11 sections, 16 figures, 7 tables, 5 appendices on 5 pages, 15 literature references. In Latvian. In thesis is given a description of student-generated video material usage possibilities in physics and biology learning process. Summarized themes and questions in physics and biology, in which students can make educational videos. Summarized available educational videos in theme. “'Mechanical oscillations and waves”. In action research there have been developed and approbated methodical materials in theme “'Mechanical oscillations and waves”. Found out student attitude for educational video making in process of learning physics and used methodical method connection with student learning achievements. Key words: student-generated educational videos, physics learning process, biology learning process, “'Mechanical oscillations and waves”.