Projektos balstīta mācīšanās dabaszinību stundās 5.klasē
Автор
Freimane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Projektos balstīta mācīšanās dabaszinību stundās 5.klasē. Kristīne Freimane, darba vadītāja Dr. ģeogr., docente Gunta Kalvāne. Bakalaura darbs, 51 lpp., 16 literatūras avoti, 9 pielikumi, 16 attēli, 9 tabulas. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt projektos balstītas mācīšanās (PBL) izmantošanas iespējas skolēna motivācijas veicināšanā. Ir veikta literatūras analīze par projektos balstītu mācīšanos, tās salīdzinājumu ar projekta metodi, dabaszinātņu apguves rādītājiem Eiropā, mācīšanās motivāciju. Pētījumā ir izmantoti teorētiskie soļi PBL aktivitātes izveidošanai un aprobēšanai. Tika noskaidrots, ka, izmantojot PBL, skolēni ir motivēti strādāt, jo var parādīt savas stiprās puses. Project based learning in science lessons in 5th grade. Kristīne Freimane, supervisor Dr. ģeogr. Gunta Kalvāne. Bachelor’s thesis, 51 pages, 16 literature sources, 9 attachments, 16 figures, 9 tables. Latvian. The aim of bachelor’s thesis is to explore project based learning uses to motivate students to learn. In thesis is described literature about project based learning, it’s comparison to project method, science learning in Europe, learning motivation. Theoretical steps has been used in creation of project based learning activity and it’s approbation. It was established that using project based learning has motivated students to learn because in this form they can show their strengths.