Mācību spēles izmantošana skolēnu sadarbības prasmju attīstīšanā
Author
Levicka, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs satur piecas nodaļas, kurās ir gan teorētiskais materiāls, gan didaktiskās spēles, kas varētu būt noderīgas matemātikas skolotājiem. Tiek pētīta spēle kā mācību metode 8., 9. un 11. klasē, kā arī ir analizētas dažas spēles, kuras var izmantot jebkurā vecuma grupā un jebkurā priekšmetā. Izstrādātās didaktiskās spēles, kuras var lietot matemātikas stundās sadarbības prasmju attīstīšanai un mācību satura apgūšanai. This work consists of 5 parts in which both theoretical and practical material is studied. Both parts may be useful for school math teachers. Playing educational games during the lessons is considered as teaching method for 8th, 9th and 11th grades students. Some game types are analyzed for using in any age group regardless the studying subjects. Some didactic games for improving student’s communication skills and better understanding of teaching material were developed in this work as well.