dc.contributor.advisor | Freivalds, Kārlis | |
dc.contributor.author | Jacuks, Pāvels | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-01T01:09:22Z | |
dc.date.available | 2017-07-01T01:09:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59337 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35277 | |
dc.description.abstract | Darba autors skaidro tekstūras koordinātu ģenerēšanas procesus OpenGL API un izskata ar to izstrādes saistītos jautājumus. Tekstūras koordinātes izmanto, lai sasaistītu telpisku ģeometriju ar digitālo bildi. Autora mērķis ir piedāvāt tekstūras uzklāšanas un tekstūras koordinātu ģenerēšanas risinājumus ar OpenGL API, kas darbotos uz dažādiem objektiem. | |
dc.description.abstract | In this thesis the author explains process of texture coordinate generation in OpenGL API and reviews questions related to it. Texture coordinates are used to link 3D geometry with digital image. The author’s goal is to offer solution for texture mapping and texture coordinate generation that works on different objects with OpenGL. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Datorzinātne | |
dc.subject | OpenGL | |
dc.subject | Tekstūras koordinātu ģenerēšana | |
dc.subject | Tekstūras uzklāšana | |
dc.subject | texgen | |
dc.title | Tekstūras koordinātu ģenerēšanas algoritmi 3D modeļiem | |
dc.title.alternative | Texture coordinate generation algorithms of 3D models | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |