Show simple item record

dc.contributor.advisorFreivalds, Kārlis
dc.contributor.authorJacuks, Pāvels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:22Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59337
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35277
dc.description.abstractDarba autors skaidro tekstūras koordinātu ģenerēšanas procesus OpenGL API un izskata ar to izstrādes saistītos jautājumus. Tekstūras koordinātes izmanto, lai sasaistītu telpisku ģeometriju ar digitālo bildi. Autora mērķis ir piedāvāt tekstūras uzklāšanas un tekstūras koordinātu ģenerēšanas risinājumus ar OpenGL API, kas darbotos uz dažādiem objektiem.
dc.description.abstractIn this thesis the author explains process of texture coordinate generation in OpenGL API and reviews questions related to it. Texture coordinates are used to link 3D geometry with digital image. The author’s goal is to offer solution for texture mapping and texture coordinate generation that works on different objects with OpenGL.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectOpenGL
dc.subjectTekstūras koordinātu ģenerēšana
dc.subjectTekstūras uzklāšana
dc.subjecttexgen
dc.titleTekstūras koordinātu ģenerēšanas algoritmi 3D modeļiem
dc.title.alternativeTexture coordinate generation algorithms of 3D models
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record