Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorBērziņa, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:50Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57898
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35357
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas sniegtajām atziņām par zīmola būtību un zīmola maiņas teorētiskajiem aspektiem, kā arī uz eksperta intervijas un respondentu aptaujas rezultātiem, novērtēt sabiedrības informētību un attieksmi pret Bigbank AS jauno vizuālo identitāti un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma komunikācijas pilnveidošanai zīmola tēla attīstīšanai nākotnē. Darbs ir strukturēts un sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā tiek veikta zīmola būtības un to teorētisko aspektu analīze, dažādu autoru viedokļu un uzskatu salīdzināšana. Otrajā daļā tiek veikta zīmola maiņas procesa teorētisko aspektu analīze, tiek aplūkoti zīmola maiņas iemesli, kā arī iespējamie zīmola maiņas procesu veidi un iespējas. Trešajā daļā tiek izvērtēta pētāmā uzņēmuma Bigbank AS darbība, izanalizēti zīmola elementi, to attīstība un evolūcija gadu gaitā. Darba ceturtajā daļā veikta pilotaptauja par sabiedrības informētību un attieksmi pret pētāmā uzņēmuma vizuālās identitātes maiņu, kā arī tiek veiktas divas ekspertu intervijas par zīmola jaunās identitātes novērtējumu tās pirmajā darbības gadā Latvijā no uzņēmuma viedokļa. Darba rezultātā tika secināts, ka uzņēmuma Bigbank AS pirmajā darbības gadā Latvijā zīmola jaunā vizuālā identitāte ieviesta veiksmīga, ko apliecina gan respondentu aptaujas rezultāti, gan arī ekspertu paustais viedoklis par to, kā jaunā identitāte ietekmējusi uzņēmuma darbības rezultātus. Darba apjoms ir 96 lappuses, iekļaujot 8 tabulas, 20 attēlus un 9 pielikumus.
dc.description.abstractThe goal of master thesis "Corporate image development in a result of visual identity change for Bigbank JSC " is to perform communicative analysis for company’s implemented visual identity change based on the theoretic materials about branding and rebranding process, expert interviews and survey results as well as come up with proposals for the improvement of communication process for corporate image development in the future. The paper consists of four parts. The first part contains analysis of brand essence and its theoretical aspects as well as comparison of different authors views and opinions on subject. The second part contains analysis of rebranding process and its theoretical aspects; reasons, ways and opportunities for rebranding implementation. In the third part analysis of Bigbank brand elements, development and evolution over the years is made. In the last – fourth - part pilot survey of public awareness and feelings towards new brand visual identity and two expert interviews with company employees are made in order to find out rebranding effectivity in its first year in Latvia. In a result, author came to the conclusion that the company Bigbank JSC in its first year under their new visual identity in local market can be evaluated as successful. Those statements are based on survey results as well as on expert interviews in which experts shared their opinions to what extent the new visual identity had impact on the company's performance. This master thesis consists of 96 pages, including 8 tables, 20 figures and 9 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmola elementi
dc.subjectzīmola maiņa
dc.subjectzīmola arhitektūra
dc.subjectzīmola atpazīstamība
dc.subjectBigbank
dc.titleBigbank A/S tēla attīstīšana zīmola vizuālās identitātes maiņas rezultātā.
dc.title.alternativeCorporate image development in a result of visual identity change for Bigbank JSC.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record