Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīne
dc.contributor.authorVeidemane, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:52Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57992
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35364
dc.description.abstractDigitālais mārketings piedāvā dažādus veidus, kā veicināt uzņēmuma attīstību, palielinot klientu skaitu un peļņas apjomu. Ir svarīgi izvēlēties atbilstošus digitālā mārketinga kanālus un izmantot tos efektīvi, lai sniegtais ieguldījums atmaksātos. Darba mērķis ir izanalizēt uzņēmumā izmantotos digitālā mārketinga kanālus, lai spētu novērtēt to darbības lietderīgumu un efektivitāti, kā arī izvirzīt priekšlikumus katra digitālā mārketinga kanāla uzlabošanai un tālāk attīstībai. Pētījuma laikā tika izanalizēts digitālā mārketinga kanālu pielietojums uzņēmuma mērķu sasniegšanai, izvērtējot to atbilstību un efektivitāti. Balstoties uz pētījumu rezultātiem, tiek izstrādāts turpmākās rīcības plāns digitālā mārketinga pasākumiem uzņēmumā un tiek izvērtētas izmaksas procesu uzlabošanai. Tiek secināts, ka uzņēmuma veiktos digitālā mārketinga pasākumus ir nepieciešams optimizēt, lai spētu gūt lielāku klientu skaitu un palielinātu peļņas apjomu.
dc.description.abstractDigital marketing provides measures which contribute the development of a company increasing its number of customers and profit. It is important to implement suitable digital marketing channels effectively in order for them to be rentable. The goal of the bachelor thesis is to analyse digital marketing channels in a company to evaluate their effectiveness. Furthermore, the paper also proposes an improvement for each digital marketing channel. During the research of the bachelor thesis the use of digital marketing channels was analysed by assessing their relevance and effectiveness. Based on the results of the research a further strategy for digital marketing measures, as well as cost process improvement is being developed. A conclusion has been drawn that the digital marketing measures done in the company have to be optimized to increase the number of clients and stimulate the growth of profits.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjecte-pasta mārketings
dc.subjectmeklētājprogrammu mārketings
dc.subjectsociālo tīklu mārketings
dc.titleDigitālā mārketinga procesu optimizācija uzņēmumā "Fastercourse"
dc.title.alternativeThe optimization of digital marketing processes in "Fastercourse" company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record