"Bite Latvija" zīmola identitātes maiņa un tā ietekme uz patērētāju uzvedību.
Author
Bojāre, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „„Bite Latvija” zīmola identitātes maiņa un tā ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir noskaidrot to, kā „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņa un jaunais piedāvājums ir ietekmējis patērētāju uzvedību. Darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, mobilo sakaru tirgus apraksta un veiktā pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba pirmajā daļā apskatīti zīmola veidošanas teorētiskie aspekti, zīmola pozicionēšana, identitātes maiņa, zīmola komunikācija un tās ietekme uz patērētāju uzvedību. Savukārt otrajā daļā ir apskatīts un izanalizēts mobilo sakaru tirgus, tā attīstība, tendences un mobilo sakaru operatoru zīmolu attīstība. Darba trešajā daļā ir izanalizētas „Bite Latvija” pārstāvju intervijas, kā arī veikta aptauja par „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņu. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz darba pētnieciskajiem jautājumiem par „Bite Latvija” zīmola identitātes maiņu un tā ietekmi uz patērētāju uzvedību. The goal of the Master's thesis “Change of ”Bite Latvija” brand identity and its impact on consumer behavior” is to find out how the brand identity change and new offers from “Bite Latvija” have changed consumer behavior. The work consists of collection of theoretical literature, description of the mobile communication market and summary of the research results. First part of the work consists of theoretical aspects of brand building, brand positioning and identity change, brand communication and it’s impact on consumer behavior. In second part of the work is analyzed mobile communication market, it’s development, trends and how the mobile phone operator brands have changed. In third part of the work are analyzed interviews with “Bite Latvija” representatives and also survey about change of “Bite Latvija” brand identity. Based on the results from research the author has found the answers for research questions about “Bite Latvija” brand identity change and it’s impact on consumer behavior.