Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorKarčava, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:59Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58508
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35397
dc.description.abstractDarbu izstrādāja Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes Vadības zinību bakalaura studiju programmas 4. kursa studente Elīna Karčava. Darba tēma ir “Ekoloģisko produktu tirdzniecības reklamēšanas pasākumu izstrāde”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi, pamatojoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī uz Rēzeknes pilsētas ekoloģisko produktu tirdzniecības uzņēmumu darbinieku un ar šo sfēru saistīto uzņēmumu darbinieku aptaujas anketu rezultātiem, izpētīt piemērotākos reklāmas veidus ekoloģiskās produkcijas reklamēšanai un noteikt nepieciešamās ekoloģiskās produkcijas iepakojuma sastāvdaļas kā produkcijas reklamēšanas daļas ar mērķi piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt ekoloģisko preču tirdzniecības realizēšanu. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tika veikts vispārējs reklāmas teorijas un reklāmas veidu apskats, kā arī tika veikta Latvijas mediju reklāmas attīstības tendenču analīze. Otrajā nodaļā darba autore analizē Latvijas sertificēto bioloģisko lauksaimniecību darbību un nepieciešamo lauksaimnieku rīcību, lai bioloģiskā lauksaimniecību tiktu sertificēta. Trešajā nodaļā tika veikta Rēzeknes ekoloģisko produktu tirdzniecības uzņēmumu un ar šo sfēru saistīto uzņēmumu darbinieku aptauja, kā arī tika analizēti aptaujas anketas rezultāti. Atslēgvārdi : reklāmas veidi, reklāmas attīstības tendences, bioloģiskā lauksaimniecība, bioloģisko lauksaimniecību sertificēšana, ekoloģiskā produkcija.
dc.description.abstractThe work is developed by the Latvian University Faculty of Business, Management and Economics, Management Studies Bachelor Program’s 4th year student Elīna Karčava. The theme of the bachelor`s thesis is “Ecological products trade promotional activities development”. The aim of this bachelor`s thesis is to conduct a research using theoretical knowledge and questionnaire of Rezekne City ecological production trading company employee, determine what kind of advertisement type is the most suitable to advertise ecological products and to establish the necessary ecological production packaging components in order to attract consumers' attention and ensure ecological products sales. The bachelor thesis consists of three parts. In the first part a comprehensive theoretical overview of theory of advertising and types of advertisement, as well as analysis of Latvian media advertising development trends. In the second part author has analyzed latvia Certified organic farming activities and the necessary actions of farmers to get certification. In the third part questionnaire of Rezekne city ecological production trading company employee has been conducted , and the results have been analyzed. Keywords : types of advertising, advertising development trends, organic farming, organic farming certification, ecological products.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectreklāmas veidi
dc.subjectreklāmas attīstības tendences
dc.subjectbioloģiskā lauksaimniecība
dc.subjectbioloģisko lauksaimniecību sertificēšana
dc.subjectekoloģiskā produkcija
dc.titleEkoloģisko produktu tirdzniecības reklamēšanas pasākumu izstrāde.
dc.title.alternativeEcological products trade promotional activities development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record