Latvijas patērētāju attieksme pret ķermeņa kopšanas zīmoliem un zīmola izvēles kritēriji
Автор
Skrastiņa, Estere
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba "Latvijas patērētāju attieksme pret ķermeņa kopšanas zīmoliem un zīmola izvēles kritēriji" mērķi ir noskaidrot patērētāju ķermeņa kopšanas zīmolu izvēles kritērijus un zīmolu latviskās izcelsmes lomu patērētāju izvēlē, kā arī izvērtēt zīmola komunikāciju un personību. Darba teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par zīmolu, patērētāju uzvedību un lojalitāti. Metodoloģijas daļā pamatotas darbā izmantotās metodes – daļēji strukturētās intervijas, aptaujas un kontentanalīze. Empīriskajā daļā pētīta patērētāju attieksme un veikta atlasīto zīmolu salīdzinoša analīze. Analīzei atlasīti septiņi zīmoli – "Madara", "Dzintars", "Stenders", "Nivea", "Dove", "Oriflame" un "Avon". Izvērtēts arī ar Latviju saistītu elementu izmantojums zīmolu komunikācijā. The main objectives of the master's thesis "Latvian consumer's attitude towards skincare brands and brand selection criteria" are to ascertain consumer's skincare brand selection criteria and the influence brand Latvian origin has on consumer's decisions, as well as to evaluate brand communication and personality. The theoretical section of the thesis consists of theories about brands, consumer behaviour and loyalty. The methodology includes semi-structured interviews, surveys and content analysis. The empirical part includes an analysis of consumer's attitude and analysis of the selected brands. The brands selected are "Madara", "Dzintars", "Stenders", "Nivea", "Dove", "Oriflame" and "Avon". It is followed by an evaluation of the use of elements linked to Latvia in brand communication.