Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSkrastiņa, Estere
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:10Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58405
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35903
dc.description.abstractMaģistra darba "Latvijas patērētāju attieksme pret ķermeņa kopšanas zīmoliem un zīmola izvēles kritēriji" mērķi ir noskaidrot patērētāju ķermeņa kopšanas zīmolu izvēles kritērijus un zīmolu latviskās izcelsmes lomu patērētāju izvēlē, kā arī izvērtēt zīmola komunikāciju un personību. Darba teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par zīmolu, patērētāju uzvedību un lojalitāti. Metodoloģijas daļā pamatotas darbā izmantotās metodes – daļēji strukturētās intervijas, aptaujas un kontentanalīze. Empīriskajā daļā pētīta patērētāju attieksme un veikta atlasīto zīmolu salīdzinoša analīze. Analīzei atlasīti septiņi zīmoli – "Madara", "Dzintars", "Stenders", "Nivea", "Dove", "Oriflame" un "Avon". Izvērtēts arī ar Latviju saistītu elementu izmantojums zīmolu komunikācijā.
dc.description.abstractThe main objectives of the master's thesis "Latvian consumer's attitude towards skincare brands and brand selection criteria" are to ascertain consumer's skincare brand selection criteria and the influence brand Latvian origin has on consumer's decisions, as well as to evaluate brand communication and personality. The theoretical section of the thesis consists of theories about brands, consumer behaviour and loyalty. The methodology includes semi-structured interviews, surveys and content analysis. The empirical part includes an analysis of consumer's attitude and analysis of the selected brands. The brands selected are "Madara", "Dzintars", "Stenders", "Nivea", "Dove", "Oriflame" and "Avon". It is followed by an evaluation of the use of elements linked to Latvia in brand communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmoli
dc.subjectzīmola personība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.titleLatvijas patērētāju attieksme pret ķermeņa kopšanas zīmoliem un zīmola izvēles kritēriji
dc.title.alternativeLatvian consumer's attitude towards skin care brands and brand selection criteria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record