• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums

Thumbnail
Открыть
309-59290-Viksna_Katrina_kv13026.pdf (1.433Mb)
Автор
Vīksna, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot zīmola un tā komunikācijas nozīmi tēla veidošanas un pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, kā arī veikt zīmola "Esté" mārketinga komunikācijas un tēla izpēti, gūstot patērētāju viedokli. Darba ietvaros izpētīta teorētiskā literatūra par mārketingu, tā konceptiem, integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, kā arī zīmolu, tā tēla veidošanu un ietekmi. Metodoloģijā apskatīta teorija par intervijām un aptaujām. Izmantojot šīs pētniecības metodes, izstrādāta empīriskā daļa. Iegūtie dati tika apkopoti, veikta to analīze un secinājumi. Pētījuma rezultāti apstiprina zīmola ietekmi pār patērētāju pirkuma lēmuma pieņemšanā un "Esté" mārketinga komunikācijas taktiku efektivitāti.
 
The theme of bachelor’s thesis is “Marketing communication and brand image: case of brand "Esté"”. The aim of this study is to find out the importance of brand and its communications role in image creating and purchase decision-making processes, as well as to conduct the brand "Esté" marketing communication and image research. The theoretical base consists of theories about marketing, its concepts, integrated marketing communication, consumer buyer behaviour, image branding and its impact. As part of the study, three research methods are used – interview, focus group interview and survey. The obtained data are collected and analysed. The results show brand impact in purchase decision-making processes and the effectiveness of the brand "Esté" marketing communication tactics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35929
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV