Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorUmbraško, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:26Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59731
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35956
dc.description.abstractBakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta sadaļas lietošanas paradumi. Darba mērķis: noskaidrot, vai lietotāji izmanto “story” funkciju, konstatēt satura atšķirības starp sadaļām, noskaidrot, kā izmaiņas kopējā sociālā tīkla profila naratīvā ietekmē izpratni par laiku, un vai lietotāji savu sociālo tīklu profilu izmanto kā dienasgrāmatu. Darba teorētiskajā daļā apskatīts, kas ir sociālie mediji un sociālie tīkli, mobilie digitālie sociālie tīkli, “story” funkcija, naratīvs un cilvēku izpratne par laiku. Pētījuma ietvaros ir veikta aptauja, fokusgrupas intervija un eksperiments, kuru pētījuma objekti ir jauni cilvēki, kas ir reģistrējušies apskatītajās platformās.
dc.description.abstractIn Bachelors paper "Expressions of narrative on social network sites: "Story" function on social platforms Snapchat, Instagram, Facebook and WhatsApp" the author addresses the usage of the 'story' function on social platforms and the habits of those who use the platforms. The purpose – to find out if users use the 'story' feature at all and to determine there are differences in the content uploaded as 'story' or as just a post. The author seeks to find how changes to the users narrative affect their perception of time, and whether the users use profiles as their diaries. The theoretical part discusses what social media and networks are, mobile digital social networks, 'story' feature and narrative, and explain the human understanding and perception of time. The empirical part consists of a survey, focus group and an experiment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectStāsta sadaļa
dc.subjectSnapchat
dc.subjectInstagram
dc.subjectFacebook
dc.subjectWhatsapp
dc.titleNaratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp
dc.title.alternativeExpressions of narrative on social network sites: "Story" function on social platforms Snapchat, Instagram, Facebook and WhatsApp
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record