Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorOzola, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:30Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57630
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36032
dc.description.abstractGan vīna, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Vispirms cilvēks produktu bauda ar acīm un tikai tad ar muti. Tas, kā tiek pasniegts, produkts norāda uz uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ar citiem zīmoliem. Prasmīgi izveidota uzņēmuma vizuālā identitāte ir veiksmes atslēga biznesā. Lai izprastu, kas ir vizuālā identitāte, tiek sniegts ieskats par tās pamatelementiem. Autore darbā apskata iepakojuma viedus, vīna pudeļu un etiķešu attīstību, kā arī tehnoloģiskos risinājumus un metodes vīna iepakojuma noformēšanā. Pētījuma jautājums: “Kādas ir kopīgas un atšķirīgas vizuāli stilistiskās iezīmes Baltijas valstu un Francijas etiķešu paraugos?”. Pētījums pierāda, ka kopīgo iezīmju abu reģionu etiķešu dizainparaugos ir vairāk nekā atšķirīgo. Vadoties pēc pētnieciskās daļas iegūtajiem datiem un teorētiskajā daļā apskatītās literatūras, autore izstrādājusi vizuālo identitāti Latvijas nelielo vīna ražotāju uzņēmumam. Atslēgvārdi: vizuālā identitāte, vīns, etiķetes, atpazīstamības zīme, iepakojums, tehnoloģiskie risinājumi, vizuālais noformējums.
dc.description.abstractWine and other products’ visual appearance is important in today's market. First of all, humans enjoy products with their eyes and only then with mouth. Way how products are presented points to the quality of the company and its ability to compete with other brands. Efficiently created visual identity of the company is the key to success in business. To understand what visual identity is, an insight into its basic elements is provided. The author examines types of package, wine bottle and label developments, and technological solutions and methods of wine package design. The research question is as follows: “What are the common and different visually stylistic features of the Baltic States countries and French labels samples?". The research proves that the common features prevail in both regions’ wine label design. Based on the empirical research findings and the literature review in the theoretical part, the author has developed visual identity of small Latvian wine producing company. Keywords: visual identity, wine, labels, logotype, package, technological solutions, visual design.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjectvīns
dc.subjectetiķetes
dc.subjectatpazīstamības zīme
dc.subjectiepakojums
dc.titleVīna ražotāju uzņēmumu grafiskās identitātes vizuālie aspekti
dc.title.alternativeThe wine producer company graphic identity visual aspects
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record