Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorDreimane, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:46Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59209
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36072
dc.description.abstractMaģistra darbā “Bērnu sociālā adaptēšanās jaukta vecuma grupā Montessori pirmsskolas izglītības iestādē” tiek pētītas bērnu sociālās adaptēšanās iespējas jaukta vecuma grupā Montessori pirmsskolas izglītības iestādē. Darba teorētiskajā nodaļā tiek piedāvāts sociālās adaptēšanās un jaukta vecuma grupas teorētisks skaidrojums, pirmsskolas vecuma bērnu attīstības un sociālās adaptēšanās īpatnības, kā arī Marijas Montessori pedagoģijas raksturojums. Darba izstrādes procesā veikts bērnu novērojums, intervijas ar pedagogiem un vecāku anketēšana, lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem. Noslēgumā tiek apkopotas empīriskā pētījuma gaitā konstatētās sociālās adaptēšanās problēmas, piedāvāti ieteikumi par bērnu sociālo adaptēšanos jaukta vecuma grupā Montessori pirmsskolas izglītības iestādē un izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractMain focus of Master’s thesis „Social adaptation of children in mixed age group at Montessori preschool educational institution” is on study of opportunities of social adaptation of children offered by mixed age group at Montessori preschool. Theoretical framework is dedicated to the theoretical basis of social adaptation and mixed age groups, specific features of development and social adaptation of preschool children and characteristics of Maria Montessori pedagogy. Within the framework of this Master’s thesis through observation of children, interviews with teachers and survey of parents the answers to the theses question has been carried out. The conclusion of this Master’s thesis summarizes findings of empirical research of identified issues regarding social adaptation, as well as offers recommendations on social adaptation of children in mixed age group in Montessori preschool and provides reader with drawn conclusions per research carried out.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSociālā adaptēšanās
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectjaukta vecuma grupa
dc.subjectMontessori pedagoģija
dc.titleBērnu sociālā adaptēšanās jaukta vecuma grupā Montessori pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeSocial adaptation of children in mixed age group at Montessori preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record