Pasaku izmantošanas iespējas 4 - 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai
Автор
Drubiņa, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba “Pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai” mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības problēmu mazināšanā. Darba teorētiskā daļa satur informāciju par pētījuma problemātiku, empīriskā daļa atspoguļo sākotnējo uzvedības problēmu biežumu grupā X un pasaku ietekmi uz bērniem, atklājot pasaku izmantošanas iespējas. Pētījuma uzdevumi ir: analizēt teorētisko literatūru par pētījuma problemātiku; analizēt bērnu literatūru un radīt pasakas, kas atstātu pozitīvu iespaidu uz bērnu uzvedību; veikt empīrisku pētījumu par pasaku izmantošanas iespējām 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības problēmu mazināšanā. Izvirzītā hipotēze ir: Ar mērķtiecīgi radītu un atbilstoši bērnu vecumam izklāstītu pasaku palīdzību ir iespējams sekmēt pozitīvas uzvedības veidošanos 4 – 5 gadus veciem bērniem. The aim of the diploma paper “Fairy Tales to Improve Behaviour of 4 - 5 Years Old Children” is to research opportunities fairy tales can be used to decrease behavioural problems of 4 – 5 years old children. The theoretical part contains information about research problematic, empirical part reflects initial frequency of behavioural problems in group X and influence of fairy tales to children, revealing opportunities fairy tales can be used. Research tasks are: to analyse theoretical literature of research problematic; to analyse children literature and to create fairy tales which cause positive effect to children behaviour; carry out an empirical research of opportunities fairy tales can be used to decrease behavioural problems of 4 – 5 years old children. Hypothesis: Purposefully created and accordingly to the age of the children set out fairy tales can promote positive development of 4-5 years old children behaviour.