dc.contributor.advisor | Daniela, Linda | |
dc.contributor.author | Drubiņa, Dana | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:06:49Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:06:49Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59375 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36081 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba “Pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai” mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības problēmu mazināšanā. Darba teorētiskā daļa satur informāciju par pētījuma problemātiku, empīriskā daļa atspoguļo sākotnējo uzvedības problēmu biežumu grupā X un pasaku ietekmi uz bērniem, atklājot pasaku izmantošanas iespējas. Pētījuma uzdevumi ir: analizēt teorētisko literatūru par pētījuma problemātiku; analizēt bērnu literatūru un radīt pasakas, kas atstātu pozitīvu iespaidu uz bērnu uzvedību; veikt empīrisku pētījumu par pasaku izmantošanas iespējām 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības problēmu mazināšanā. Izvirzītā hipotēze ir: Ar mērķtiecīgi radītu un atbilstoši bērnu vecumam izklāstītu pasaku palīdzību ir iespējams sekmēt pozitīvas uzvedības veidošanos 4 – 5 gadus veciem bērniem. | |
dc.description.abstract | The aim of the diploma paper “Fairy Tales to Improve Behaviour of 4 - 5 Years Old Children” is to research opportunities fairy tales can be used to decrease behavioural problems of 4 – 5 years old children. The theoretical part contains information about research problematic, empirical part reflects initial frequency of behavioural problems in group X and influence of fairy tales to children, revealing opportunities fairy tales can be used. Research tasks are: to analyse theoretical literature of research problematic; to analyse children literature and to create fairy tales which cause positive effect to children behaviour; carry out an empirical research of opportunities fairy tales can be used to decrease behavioural problems of 4 – 5 years old children. Hypothesis: Purposefully created and accordingly to the age of the children set out fairy tales can promote positive development of 4-5 years old children behaviour. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | 4 – 5 gadus veci bērni | |
dc.subject | Uzvedības problēmas | |
dc.subject | Pasakas | |
dc.subject | 4 – 5 years old children | |
dc.subject | Behaviour problems | |
dc.title | Pasaku izmantošanas iespējas 4 - 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai | |
dc.title.alternative | Fairy Tales to Improve Behaviour of 4 - 5 Years Old Children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |