Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē
Autor
Noviks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba “Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē” mērķis ir izpētīt klases audzinātāja, audzēkņu un bērnu vecāku digitālās komunikācijas metodes, biežumu, situācijas un īpatnības audzināšanas darbā. Darbā izmantota zinātniskā literatūra par saziņas būtību, Latvijas iedzīvotāju un pusaudžu digitālajām prasmēm, digitālās komunikācijas priekšrocībām un trūkumiem audzināšanas darba kontekstā. Datu ieguvei tika anketēti Babītes vidusskolas 5.-9. klašu skolēni, skolēnu vecāki un intervētas pamatskolas klases audzinātājas. Darba rezultātā tika izveidoti ieteikumi klases audzinātājam digitālo komunikācijas rīku izmantošanai audzināšanas darbā un izdarīti secinājumi par digitālās komunikācijas izmantošanas īpatnībām audzināšanas darbā. Atslēgas vārdi: digitālā komunikācija, klases audzinātājs, audzināšanas darbs. The aim of the study “Digital communication in educational work of 21.century’s classroom” is to explore the class teacher, students and their parents' digital communication methods, frequency, situations and the nature of the educational work. The scientific literature used in this study is about the nature of communication , Latvian citizens and teenage digital skills, the advantages and disadvantages of digital communications in context of educational work . To extract data the surveys of Babītes highschool's 5. -9.grade students, parents and interviews of primary school class teachers were used. As a result of this study the recommendations for digital communication tool usage for educational purposes and conclusions of digital communication peculiarities for educational purposes were developed. Keywords: digital communication, class teacher, educational work.