• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē

Thumbnail
Открыть
299-59467-Noviks_Kristaps_kn08021.pdf (1.543Mb)
Автор
Noviks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba “Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē” mērķis ir izpētīt klases audzinātāja, audzēkņu un bērnu vecāku digitālās komunikācijas metodes, biežumu, situācijas un īpatnības audzināšanas darbā. Darbā izmantota zinātniskā literatūra par saziņas būtību, Latvijas iedzīvotāju un pusaudžu digitālajām prasmēm, digitālās komunikācijas priekšrocībām un trūkumiem audzināšanas darba kontekstā. Datu ieguvei tika anketēti Babītes vidusskolas 5.-9. klašu skolēni, skolēnu vecāki un intervētas pamatskolas klases audzinātājas. Darba rezultātā tika izveidoti ieteikumi klases audzinātājam digitālo komunikācijas rīku izmantošanai audzināšanas darbā un izdarīti secinājumi par digitālās komunikācijas izmantošanas īpatnībām audzināšanas darbā. Atslēgas vārdi: digitālā komunikācija, klases audzinātājs, audzināšanas darbs.
 
The aim of the study “Digital communication in educational work of 21.century’s classroom” is to explore the class teacher, students and their parents' digital communication methods, frequency, situations and the nature of the educational work. The scientific literature used in this study is about the nature of communication , Latvian citizens and teenage digital skills, the advantages and disadvantages of digital communications in context of educational work . To extract data the surveys of Babītes highschool's 5. -9.grade students, parents and interviews of primary school class teachers were used. As a result of this study the recommendations for digital communication tool usage for educational purposes and conclusions of digital communication peculiarities for educational purposes were developed. Keywords: digital communication, class teacher, educational work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36085
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV