Integrēto angļu valodas un mājturības stundu plānu izstrāde 1.klasei
Author
Barinova, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augustāne, Inta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba pētījums tika veikts, lai izpētītu, kā veidot satura un valodas integrētas apguves Mājturības tehnoloģiju un angļu valodas mācību stundu plānus. Teorētiskais pamatojums mācību satura un valodas apguvei tika izpētīts un mācību stundu plāni tika izveidoti. Aptaujas priekš skolotājiem, kuri ir pieredzējuši veidojot CLIL stundu plānus tika apjautāti. CLIL stundu plāni Mājturību Tehnoloģijas un Angļu valodas apguvei tika izveidoti un pētīti pēc skolēnu aizpildītajām aptaujām. Skolēnu viedoklis tika ņemts vērā ar mērķi uzlabot izveidotos stundu plānus. Veidojot satura un valodas integrētus mācību stundu plānus, sasniedzamie rezultāti un Koila 3A mācību palīglīdzeklim vajadzētu būt iekļautam. The research of Diploma Paper was made to explore how to develop Content and the language integrated lesson plans for Home economics and English language lessons. The theoretical background of teaching content and language was explored and the lesson plans were made. The questionnaires for teachers who have the experience working with CLIL lesson plans were analyzed. The CLIL lesson plans for Home economics and English language were designed and explored by students’ questionnaires. Students opinions were taken into consideration for the lesson plan improvement. Designing the integrated language and content lesson plans objectives and Coyle’s 3As teaching tool should be included.