Show simple item record

dc.contributor.advisorVaļka, Sintija
dc.contributor.authorBendrāte, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:52Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59558
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36089
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā moderno tehnoloģiju izmantošana ir kļuvusi populāra arī pirmsskolā. Šī iemesla dēļ diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā moderno tehnoloģiju sniegtās iespējas var palīdzēt apgūt angļu valodas vārdu krājumu 5-6 gadu veciem bērniem. Tika veikts atsevišķa gadījuma pētījums Salaspils bērnudārzā “Jāņtārpiņš”. Pētījums ilga divus mēnešus, un tajā piedalījās 17 piecus un sešus gadus veci bērni un viņu vecāki. Pētījumā tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes – anketa vecākiem, skolotājas novērojumi pēc digitālo spēļu īstenošanas un vārdiņu tests, lai pārbaudītu, vai bērni ir kādus no tiem iemācījušies. Analizējot anketēšanas rezultātus, autore noskaidroja, ka visi bērni ikdienā izmanto modernās tehnoloģijas. Kā arī pēc digitālo spēļu spēlēšanas un vārdiņu testa rezultātiem var secināt, ka bērniem ir zināšanas par angļu valodas vārdiem. Diplomdarbs autore iesaka arī citiem angļu valodas un pirmsskolas skolotājiem izmantot digitālās spēles angļu valodas vārdu krājuma apgūšanai.
dc.description.abstractIn the last years the use of modern technologies has appeared in preschool education. Therefore, the aim of the Diploma Paper was to find out how the opportunities which modern technologies offer can be used to teach English vocabulary to 5-6 year old children. To do the research the author carried out the case study in kindergarten “Jāņtarpiņš” in Salaspils for two months. 17 young learners and their parents took part in the research. In order to collect data, the following data collection methods were used: questionnaire for parents, author’s observations after implementing the digital games and test to check if learners have learnt any new words. By analysing the data gained from parents’ questionnaire, the author of the Paper concluded that all the learners use modern technologies every day. Thus, implementation of digital games and positive test results showed that digital games help learners remember and learn English vocabulary. The author of the Diploma Paper suggests foreign language and preschool teachers use digital games in their lessons as it is an effective way how to teach vocabulary to very young learners.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectļoti jauni audzēkņi
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectdigitālā spēle
dc.subjectinteraktīvā tāfele
dc.titleDigitālās spēles angļu valodas vārdu krājuma apgūšanai 5-6 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativeDigital Games to Teach English Vocabulary to 5-6 Year Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record