Apgrieztās metodes mācību nodarbība autonomu mācīšanās iemaņu attīstībai angļu valodas stundās 7. klasē
Author
Kuklišina, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Skara-Mincāne, Rita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās ir svarīgi iegūt problēmrisināšanas un analītiskās iemaņas lai pielāgotos strauji mainīgajām prasībām mūsdienu sabiedrībā. Līdz ar to, bez zināšanu iegūšanas, skolēniem ir jāapgūst autonomo mācīšanās prasmju kopumu, kas bieži vien paliek novārtā nodarbību laika trūkuma dēļ. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā apgrieztās metodes mācību nodarbība var sekmēt autonomās mācīšanās prasmju attīstību. Gadījuma izpētē, kas tika izvēlēta par pētniecības metodi, atklājās, ka apgrieztās metodes mācību nodarbība pozitīvi ietekmē izglītojamo spēju noteikt resursus, saglabāt apņēmību un motivāciju, lai pabeigtu uzdevumu, pašuzraudzību un sevis atspoguļošanu un spēju novērtēt mācīšanās rezultātus. Nowadays having problem-solving and analytical skills is essential for adapting to the rapidly changing demands of the modern society. Consequently, besides gaining knowledge, students must be taught a set of autonomous learning skills, which are often neglected due to the lack of lesson time. The aim of the Diploma Paper was to examine how the application of flipped classroom method can facilitate the development of autonomous learning skills. A case study, which was chosen as the method of research, revealed that flipped classroom method positively influences learners’ ability to identify resources, preserving determination and motivation to complete the task, self-monitoring and self-reflecting and ability to evaluate the learning results.