Показать сокращенную информацию
Apgrieztās metodes mācību nodarbība autonomu mācīšanās iemaņu attīstībai angļu valodas stundās 7. klasē
dc.contributor.advisor | Skara-Mincāne, Rita | |
dc.contributor.author | Kuklišina, Ilona | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:06:52Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:06:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59570 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36090 | |
dc.description.abstract | Mūsdienās ir svarīgi iegūt problēmrisināšanas un analītiskās iemaņas lai pielāgotos strauji mainīgajām prasībām mūsdienu sabiedrībā. Līdz ar to, bez zināšanu iegūšanas, skolēniem ir jāapgūst autonomo mācīšanās prasmju kopumu, kas bieži vien paliek novārtā nodarbību laika trūkuma dēļ. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā apgrieztās metodes mācību nodarbība var sekmēt autonomās mācīšanās prasmju attīstību. Gadījuma izpētē, kas tika izvēlēta par pētniecības metodi, atklājās, ka apgrieztās metodes mācību nodarbība pozitīvi ietekmē izglītojamo spēju noteikt resursus, saglabāt apņēmību un motivāciju, lai pabeigtu uzdevumu, pašuzraudzību un sevis atspoguļošanu un spēju novērtēt mācīšanās rezultātus. | |
dc.description.abstract | Nowadays having problem-solving and analytical skills is essential for adapting to the rapidly changing demands of the modern society. Consequently, besides gaining knowledge, students must be taught a set of autonomous learning skills, which are often neglected due to the lack of lesson time. The aim of the Diploma Paper was to examine how the application of flipped classroom method can facilitate the development of autonomous learning skills. A case study, which was chosen as the method of research, revealed that flipped classroom method positively influences learners’ ability to identify resources, preserving determination and motivation to complete the task, self-monitoring and self-reflecting and ability to evaluate the learning results. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | blended learning | |
dc.subject | flipped classroom | |
dc.subject | autonomous learning skills | |
dc.subject | independent learner | |
dc.subject | apgrieztās metodes mācību nodarbība | |
dc.title | Apgrieztās metodes mācību nodarbība autonomu mācīšanās iemaņu attīstībai angļu valodas stundās 7. klasē | |
dc.title.alternative | Flipped Classroom to Develop Autonomous Learning Skills in Grade 7 English Language Lessons | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.