Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorZia, Nadeem
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:56Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59760
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36100
dc.description.abstractMaģistra darba “Ārzemju skolotāju labizjūta Latvijas skolās” mērķis ir izpētīt ārzemju skolotāju labizjūtu Latvijas Republikas skolās un ar šī pētījuma palīdzību noskaidrot, kā skolotāji, būdami cittautieši, jūtas strādājot starp latviešiem. Lai sasniegtu izvirzītos mērķi, kā pētījuma metode tika izmantota fenomenoloģija, pievēršot nozīmi Latvijas skolās strādājošo ārzemju skolotāju piedzīvotajam, viņu pieredzei. Dati tika iegūti ar 10 padziļinātajām intervijām. Datu analīzē tika izmantots Kerolas D. Rifas sešu dimensiju labizjūtas modelis. Pētījuma galvenais jautājums bija: kā ārzemju skolotāji jūtas Latvijas skolās, kas tiem palīdz saglabāt optimismu un kas palīdz labi justies. Pētījuma rezultātā tika izstrādāti daži ieteikumi, kā veicināt cittautu skolotāju labāku iekļaušanos Latvijas skolu kolektīvos, kā arī izdarīti attiecīgi secinājumi par pētāmo tēmu.
dc.description.abstractThe aim of the Master’s Thesis “International Teachers’ Wellbeing in Schools of Latvia” is to explore and analyze the state of art of international teachers’ wellbeing working at schools of Latvia. In order to reach the aim, the phenomenology was chosen as a research method. The focus was on lived-experiences of the international teachers working in the schools of Latvia. The data were collected by 10 in depth interviews and analyzed based on six dimensions of wellbeing model by Carol, D. Ryff. The main question of the research was how international teachers felt working in the schools of Latvia. In the result of the research, some recommendations have been developed for promoting international teachers’ wellbeing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstarptautisks
dc.subjectārzemju skolotājs
dc.subjectprofesionālā prakse
dc.subjectpieredze
dc.subjectizdzīvotā
dc.titleĀrzemju skolotāju labizjūta Latvijas skolās
dc.title.alternativeInternational Teachers' Wellbeing in Schools of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige