Mediju projekta darbs vācu valodas stundās skolēnu valodas apguves motivācijas paaugstināšanai
Author
Adzileviča, Ilga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir mediju projekta darbs vācu valodas stundās skolēnu valodas apguves motivācijas paaugstināšanai. Maģistra darba tēmas izvēli noteica mediju un jauno tehnoloģiju integrēšana mācību procesā. Darba mērķis ir izpētīt kā mediju projekta darbs motivē skolēnus apgūt vācu valodu. Motivācija ir kā nosacījums ilgtspējīgai attīstībai. Bez motivācijas nav iespējams sasniegt labus rezultātus, ka arī īstenot savus mērķus. Ar anketēšanas palīdzību tika noskaidrots skolēnu un skolotāju veidoklis par mediju projekta darbu izmantošanu mācību procesā, ka arī tika noskaidrots interneta lietošanas paradumu ietekmējošie faktori. Darba apjoms: 70.lpp., 4 tabulas, 18.diagrammas, 5. pielikumi. Darba 1. nodaļa tiek veltīta mācību procesa digitalizācijas jēdzienam. 2.nodaļā aplūkota projekta metode. 3.nodaļā skatīta mūsdienu pedagoga kompetence. 4.nodaļā tiek pētīta svešvalodas kompetence, pusaudžu vecumposma raksturojums. 5. nodaļa atspoguļo empīriskā pētījuma metodoloģiju un rezultātus. Šāds pētījums var noderēt svešvalodu stundu plānošanā. Master's thesis is media project works in the German language during the lessons are taught to increase their motivation. Master's thesis topic selection has been based on media and new technology integration in teaching process. The aim is to explore how the media work project motivates pupils to learn the German language. Motivation is a condition for sustainable development. It is impossible to achieve good results, as well as to achieve its objectives without motivation. It showed students and teachers point of view about media project work in the studing process, as well it has been established influencing factors internet usage habits with the help of questionnaires. Work Volume: 70 pages, 4 tables, 18.diagrammas, 5 appendixes .Working Chapter 1 is devoted to the concept of the learning process of digitization. Chapter 2 describes the design method. Chapter 3 views modern teacher competence. Foreign language competence and teen age group characteristics have been researched in chapter 4. Chapter 5 reflects the empirical research methodology and results. The given research may be useful to a foreign language lesson planning.