Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilze
dc.contributor.authorAdzileviča, Ilga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:56Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59774
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36101
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir mediju projekta darbs vācu valodas stundās skolēnu valodas apguves motivācijas paaugstināšanai. Maģistra darba tēmas izvēli noteica mediju un jauno tehnoloģiju integrēšana mācību procesā. Darba mērķis ir izpētīt kā mediju projekta darbs motivē skolēnus apgūt vācu valodu. Motivācija ir kā nosacījums ilgtspējīgai attīstībai. Bez motivācijas nav iespējams sasniegt labus rezultātus, ka arī īstenot savus mērķus. Ar anketēšanas palīdzību tika noskaidrots skolēnu un skolotāju veidoklis par mediju projekta darbu izmantošanu mācību procesā, ka arī tika noskaidrots interneta lietošanas paradumu ietekmējošie faktori. Darba apjoms: 70.lpp., 4 tabulas, 18.diagrammas, 5. pielikumi. Darba 1. nodaļa tiek veltīta mācību procesa digitalizācijas jēdzienam. 2.nodaļā aplūkota projekta metode. 3.nodaļā skatīta mūsdienu pedagoga kompetence. 4.nodaļā tiek pētīta svešvalodas kompetence, pusaudžu vecumposma raksturojums. 5. nodaļa atspoguļo empīriskā pētījuma metodoloģiju un rezultātus. Šāds pētījums var noderēt svešvalodu stundu plānošanā.
dc.description.abstractMaster's thesis is media project works in the German language during the lessons are taught to increase their motivation. Master's thesis topic selection has been based on media and new technology integration in teaching process. The aim is to explore how the media work project motivates pupils to learn the German language. Motivation is a condition for sustainable development. It is impossible to achieve good results, as well as to achieve its objectives without motivation. It showed students and teachers point of view about media project work in the studing process, as well it has been established influencing factors internet usage habits with the help of questionnaires. Work Volume: 70 pages, 4 tables, 18.diagrammas, 5 appendixes .Working Chapter 1 is devoted to the concept of the learning process of digitization. Chapter 2 describes the design method. Chapter 3 views modern teacher competence. Foreign language competence and teen age group characteristics have been researched in chapter 4. Chapter 5 reflects the empirical research methodology and results. The given research may be useful to a foreign language lesson planning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolēni
dc.subjectmediju projekta darbi
dc.subjectmotivācija vācu valodas apguvē
dc.subjectmotivācija
dc.subjectvācu valoda kā svešvaloda
dc.titleMediju projekta darbs vācu valodas stundās skolēnu valodas apguves motivācijas paaugstināšanai
dc.title.alternativeMedia Project Works in the German Language During the Lessons are Taught to Increase Their Motivation.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record