Metodiski ieteikumi trigonometrisku vienādojumu un nevienādību risināšanā
Author
Apsīte, Una Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Trigonometrija vienmēr aizņēma lielu matemātikas skolas kursa daļu. Tomēr izmantojot vienīgi mūsdienu mācību grāmatās ieteiktos metodiskus paņēmienus, veiksmīgi izveidot skolēniem nepieciešamās vienādojumu un nevienādību risināšanas prasmes ir praktiski neiespējams. Bakalaura darbā pētīts teorētiskais materiāls saistībā ar trigonometrijas pasniegšanas metodiku, izstrādāta metodika trigonometrisku vienādojumu un nevienādību risināšanas prasmju veidošanai un atbilstoši izstrādātai metodikai ir aprobēts materiāls pētījuma ietvaros. Pētījuma mērķis bija pārbaudīt izstrādātās metodikas efektivitāti. Kā rezultātā metodikas efektivitāte tika apstiprināta. Trigonometry has always been a big part of school mathematics course. But using only modern study book reccomended methodological techniques and guidelines it is almost impossible to successfully develop student’s skills to solve trigonometric equations and inequalities. In this bachelor’s thesis was analyzed theoretical material in relation with trigonometric teaching methodology, created methodologic guidelines for developing skills that are needed for solving trigonometric equations and inequalities and within the research was approbated material according to developed methodology. Objective of the study was to examine the efficiency of created methodologic guidelines. As a result of made research the efficiency of created methodology was confirmed.