Показать сокращенную информацию
Datorspēles izstrāde mobilajām platformām “Android” un “iOS”
dc.contributor.advisor | Freivalds, Kārlis | |
dc.contributor.author | Rutkis, Jāzeps | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:08:03Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:08:03Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 58137 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36236 | |
dc.description.abstract | Darbā autors izpēta mūsdienu spēļu izstrādes un testēšanas praksi un, izmantojot izpētes rezultātus, izstrādā digitālo spēli Android, iOS un Windows platformām. Darba autors apskata spēļu dziņa lomu mūsdienu digitālo spēļu izstrādē un salīdzina populārākos industrijā izmantotos dziņus. Ir izpētīts mobilo ierīču tirgus, lai noteiktu tirgus tendences un izvēlētos mērķa ierīces. Darba praktiskajā daļā ir izstrādāta digitālā spēle mērķa platformām. Ir veikta spēles veiktspējas testēšana uz dažādām mobilajām ierīcēm un spēles profilēšana ar mērķi uzlabot tās ātrdarbību. Ir izstrādāta spēlējamības testēšanas procedūra un veikta spēlējamības testēšana, lai iegūtu lietotāju atsauksmes. | |
dc.description.abstract | Developement of a videogame for the Android and iOS mobile platforms In this thesis, the author researches the development and testing practices of modern video games and, using the results of this research, develops a game for the Android, iOS and Windows platforms. The author explores the role of game engines in modern game development and compares the most popular engines currently used in the industry. The mobile device market was researched in order to understand its trends and select the target devices. In the practical portion of the thesis, a video game was developed for the target platforms. Performance testing was conducted on a selection of mobile devices and the game was profiled to improve its performance. A playtesting procedure was developed and playtest sessions were performed in order to gather player feedback. Keywords: video games, performance testing, profiling, playtesting | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Datorzinātne | |
dc.subject | digitālās spēles | |
dc.subject | veiktspējas testēšana | |
dc.subject | profilēšana | |
dc.subject | spēlējamības testēšana | |
dc.title | Datorspēles izstrāde mobilajām platformām “Android” un “iOS” | |
dc.title.alternative | Developement of a video game for the Android and iOS mobile platforms | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |