Show simple item record

dc.contributor.advisorBičevska, Zane
dc.contributor.authorJostsone, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:09Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59105
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36252
dc.description.abstractLietotāja pieredze veidojas katru reizi, kad personai, lietojot kādu produktu vai sistēmu, rodas mijiedarbība ar to. Tieši lietotāja pieredzes kvalitāte var būt noteicošs faktors tajā, vai lietotāji vēl gribēs atkārtoti apmeklēt tīmekļa vietni. Darbā aprakstītas lietotāja pieredzes 7 svarīgākas šķautnes, no kurām trīs – lietojamība, pieejamība, noderīgums - aprakstītas plašāk, aprakstīta novērtēšanas kritēriju izveide un lietotāja pieredzes testēšanas metodes. Pētījuma rezultātā ir salīdzināti 3 Latvijas populārākie ziņu portāli, izmantojot darba gaitā izvēlētus novērtēšanas kritērijus, kā arī apstiprinātas teorētiski iegūtās zināšanas izmantojot acu izsekošanas ierīci un veicot praktisku novērojumu. Lietotāja pieredze veidojas katru reizi, kad personai, lietojot kādu produktu vai sistēmu, rodas mijiedarbība ar to. Tieši lietotāja pieredzes kvalitāte var būt noteicošs faktors tajā, vai lietotāji vēl gribēs atkārtoti apmeklēt tīmekļa vietni. Darbā aprakstītas lietotāja pieredzes 7 svarīgākas šķautnes, no kurām trīs – lietojamība, pieejamība, noderīgums - aprakstītas plašāk, aprakstīta novērtēšanas kritēriju izveide un lietotāja pieredzes testēšanas metodes. Pētījuma rezultātā ir salīdzināti 3 Latvijas populārākie ziņu portāli, izmantojot darba gaitā izvēlētus novērtēšanas kritērijus, kā arī apstiprinātas teorētiski iegūtās zināšanas izmantojot acu izsekošanas ierīci un veicot praktisku novērojumu.
dc.description.abstractUser experience can be noticed every time when a person has an interaction with a system or product. The quality of user experience can be main reason for user to consider if it is worth to visit the homepage again. The work contains description of 7 most important facets of user experience, three of them are described more: useful, accessible and valuable. Also information about measuring criteria and user experience testing is described. The outcome of the research is comparison of 3 most popular news websites of Latvia measured by criteria selected in process of research and confirmation of theoretical knowledge obtained by practical observation with eye tracker device.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectlietotāja pieredze
dc.subjectlietojamība
dc.subjectpieejamība
dc.subjectacu izsekošana
dc.subjectziņu portāls
dc.titleLietotāja pieredzes salīdzinājums apmeklētākajos Latvijas ziņu portālos
dc.title.alternativeUX comparison between most frequently visited news websites of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record