• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Parametrizējams lietotāju apmierinātības analīzes rīks

Thumbnail
View/Open
302-59297-Geikins_Kristaps.Fabians_kg13036.pdf (1.999Mb)
Author
Geikins, Kristaps Fabiāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienās ir daudz un dažādi uzņēmumi, kas pieņem un izstrādā dažādu tipu pasūtījumus (piemēram, programmatūras izstrāde, grafiskā dizaina izveide) no klientiem, un šo pasūtījumu pārvaldību veic izmantojot digitālus risinājumus, kuros arī klienti var sekot līdzi padarītajam darbam, reģistrēt jaunus darbus, komunicēt ar pasūtītājiem un darbu izpildītājiem kā arī kaut kādā veidā novērtēt padarīto, lai parādītu savu apmierinātību. Lieliem uzņēmumiem, kuriem ir vairāki desmiti vai pat simti ar vienlaicīgiem pasūtījumiem un projektiem, ir grūti izsekot visu savu klientu apmierinātībai, tāpēc ir nepieciešams risinājums, kas šo problēmu risinātu ātri, ērti un efektīvi. Pētījuma rezultātā tika izanalizētas visas iesaistītās problēmas un noprojektēts risinājums, kas izmanto projektu pārvaldības rīku funkcionalitāti, lai šīs problēmas risinātu pēc iespējas vairāk automatizēti, kā arī tika izstrādāts strādājošs prototips noprojektētajam rīkam.
 
Nowadays there are all kinds of companies which take orders from clients (for example, software development, graphical design creation) and manage these orders using digital solutions, in which the clients can also track the work being done, register new work that needs to be done, communicate with the people doing the work and in some way, rate the work has been done to show how satisfied they are. For big companies which have tens or even hundreds of simultaneous orders and projects it is difficult to track the satisfaction of all their clients so a solution is needed which would solve this problem quickly, comfortably and effectively. The result of this research paper is an analysis of the problems involved as well as a finished design of a solution, which solves the aforementioned problems using the functionality of project management tools as automatically as possible and a working prototype for the designed tool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36280
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV