Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorFricbergs, Dāvis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:41Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57562
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36333
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Cenu uztveres psiholoģiskie aspekti”. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz cenu psiholoģiskās uztveres teorētisko aspektu izpēti mārketinga literatūrā, analizēt enkurošanas efekta izpausmi un novērtēt tā izmantošanas lietderību, veidojot bāru dzērienkartes; izstrādāt priekšlikumus. Bakalaura darbā tiks aplūkota cenas nozīme uzņēmējdarbībā un cenas interpretācija uzvedības ekonomikā, tai skaitā cenu uztveres psiholoģiskie aspekti. Tiks aplūkotas arī alkohola patēriņa tendences Latvijā un bāru/naktsklubu dinamika Latvijā. Praktiskajā daļā tiks intervēti eksperti un ar aptaujām veikts pētījums, lai noskaidrotu kā cenu uztveres psiholoģisko aspektu izmantošana uzņēmēja labā darbojas Latvijā. Pētījuma rezultāti: cenu uztveres psiholoģisko aspektu ņemšana vērā, var palielināt Latvijas uzņēmumu vidējos ienākumus no vienas pārdotās vienības. Bakalaura darba apjoms ir 70 lapaspuses, 14 attēli, 2 tabulas un 4 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme bachelor’s thesis is “Psychological aspects of price perception”. The purpose of this bachelor thesis is to analyze anchoring effect’s utility, developing drinks menu, based upon literature of price perception. In the thesis, author will look into role of the price in business and the interpretation of price in behavioral economics. Author will also look into tendencies of alcohol consumption in Latvia and bar/nightclub dynamics in Latvia. In the practical part author will interview field experts and will make an experiment using questionnaires, to find out how the psychological aspects of price perception work in favor of businesses in Latvia. Results of the research: businesses can increase their average income from 1 sold unit if psychological aspects of price perception is taken into account. The bachelor thesis contains 70 pages, 14 pictures, 2 tables and 4 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectcenu uztvere
dc.subjectuzvedības ekonomika
dc.subjectenkurošanas efekts
dc.subjectprice perception
dc.subjectbehavioral economics
dc.titleCenu uztveres psiholoģiskie aspekti.
dc.title.alternativePsychological aspects of price perception.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record