Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorOpelte, Dagmāra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:42Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57579
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36336
dc.description.abstractDarba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām arziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izstrādāt uzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plānu 2017 gada sezonai, atklāt nepilnības mārketinga darbībā, sniegt priekšlikumus darbības pilnveidošanai. Pētījumā ir analizēta uzņēmuma darbība kopumā, kā arī pētīta un analizēta līdzšinējā uzņēmuma mārketinga darbība. Pētījumā ietverta uzņēmuma darbinieku aptauja par uzņēmuma līdzšinējo mārketinga darbību, kā arī noteiktas uzņēmuma mārketinga darbības stiprās un vājās puses. Aptaujas anketu rezultātu analīze un uzņēmuma līdzšinējās mārketinga darbības pētīšana ir parādījusi uzņēmuma mārketinga darbības virzienus, kurus nepieciešams pilnveidot. Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un izmantotas literatūras un avotu saraksta.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is the company sia "Strawberries.lv" marketing plan for season 2017. The aim is to investigate the company's "Strawberries.lv" marketing activities, identify strengths and weaknesses of marketing activities as well as to draw up a marketing plan for the year 2017 season, which would sort out the company's marketing activities. Studies analyzes the company's operations as a whole, as well as studies and analyzes on the existing company's marketing activities. The study includes a survey of the company's employees on the company's current marketing efforts, as well as certain company's marketing performance strengths and weaknesses. The questionnaire analysis of the results and the company's current marketing activities Investigation has shown company's marketing directions that need to be improved. Bachelor's thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions, proposals and used bibliography.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga plāns,
dc.subjectmārketinga plānošana,
dc.subjectMārketinga pilnveidošana
dc.subjectmarketing plan
dc.subjectmarketing planning
dc.titleUzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plāns 2017. gada sezonai.
dc.title.alternativeMarketing plan for company "Strawberries.lv" for 2017 year season.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record